Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от svetlin pilev Покажи съобщение
    Колеги,имам голям проблем с фаровете.Може да има коментари в друга тема , но не намерих.Имам колата от два месеца,но едва снощи ми се наложи да карам по тъмно и о,ужас-късите светеха на 1м пред бронята все едно съм без фарове.Едва се домъкнах до Варна.Току що се връщам от реглаж без особен успех-мръднаха фаровете малко нагоре и ми казаха,че пове
    Има ли фабричен ксенон колата? Ако да, най-вероятно някой от датчиците за нивото ти е строшен. Доколкото си спомням бяха отпред отляво и отзад отдясно на окачването.
    Mercedes ML 63 AMG 07'
    159 TI 2.4JTDm SW 09'
    156 2.0 20V Turbo
    VW Phaeton 3.0 TDI 09'
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
      Има ли фабричен ксенон колата? Ако да, най-вероятно някой от датчиците за нивото ти е строшен. Доколкото си спомням бяха отпред отляво и отзад отдясно на окачването.
      Няма фабричен ксенон,но ел.регулировката не работи.Рефлекторите не са в добро състояние също.Могат ли да се рециклират като на някои други автомобили?
      159 SW 2.4 Jtdm 2007
      156 TS 1.8 1999
      Avensis SW 2.2 D4D 2011

      Comment


      • Могат да се рециклират, но малко е пипкава работата по разглабянето и вадене на рефлекторите..
        Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Сменят се само тампоните, но ми е страно, че са разбити. 159 не разбива тампоните, както 156 и не тропа от тях. Ако чуваш тропане, насочи се към друго.
          Имам едно досадно скърцане...като стиропор в стъкло...така скърца, че чак хората се обръщат. Скоро гледаха колата в сервиз и казаха, че не са разбити, а само скърцат. Обаче не можело да се сменят, а трябва цялата щанга, или да се напръскат с течна грес...
          Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

          Comment


          • Първоначално публикувано от vudi Покажи съобщение
            Имам едно досадно скърцане...като стиропор в стъкло...така скърца, че чак хората се обръщат. Скоро гледаха колата в сервиз и казаха, че не са разбити, а само скърцат. Обаче не можело да се сменят, а трябва цялата щанга, или да се напръскат с течна грес...
            Я погледнете шарнирите на долните носачи,от тях 159 започва да скърца като Мерц каруца,опс 124-ка
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Я погледнете шарнирите на долните носачи,от тях 159 започва да скърца като Мерц каруца,опс 124-ка
              Преди 2 седмици рециклирах долните носачи и смених тампоните. Вчера я качих на крик и с течна грес напръсках обилно тампоните на стаб. щанга и рахатясах ) Край на скрибуцането....само да видя до кога...
              Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

              Comment


              • Здравейте, за първи път пиша във форума и ме интересува нещо което може и да е коментирано, но не можах да открия. Имам странно виене, което почти не се чува, но забелязах че го прави когато колата е на скорост т.е. на свободна го няма...знае ли някой от къде се проверява маслото на кутията или някой, който е имал подобни симптоми да сподели мнение от какво може да е!
                Благодаря предварително

                Comment


                • Прочети тук и виж дали симптомите са същите:

                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=36094
                  Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex

                  Comment


                  • Благодаря за бързия отговор!

                    Comment


                    • Originally Posted by Zm View Post
                      Искам да използвам темата, за да отправя и аз едно питане (то същото, като миналия път, но вече е с развитие).
                      Понякога се случва (макар и много рядко - 2-3пъти за седем месеца), като натисна старт бутона, колата да не пали. При появата на този проблем изписва съобщение от рода на "Excessive fluid temperature in the radiator". До преди вчера си мислех, че го прави когато колата е стояла на слънце, но не биде. Вчера цял ден беше на дълбока сянка от 8.30 сутринта и въпреки всичко, вечерта към 18.00ч се появи тази грешка. Забелязах, че уреда за температура на водата наистина показваше доста над 90 градуса.
                      Естествено изключих от контакт и при повторно подаване на контакт вече всичко си беше ОК.
                      Възможно ли е някъде да има разхлабена връзка или по-скоро някъде нещо да окъсява, че по спомен, съпротивлението на темпер. датчик при загряване май пада.
                      Някакви идеи или друг с подобен проблем?
                      И аз го имам този проблем от 1-2 месеца. В началото беше през 2-3 седмици, напоследък зачести доста. Буксата и датчика на термостата са напръскани с контактен спрей, но не помогна.....Когато го прави, колата пали трудно или изобщо не пали и уреда на таблото показва 130 градуса. Докато загася, за да запаля отново, грешката изчезва и температурата си пада до най-ниското положение.
                      Някакви идеи, че на диагностика не изкарва записани грешки?
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Освен че си напръскал буксата на датчика,трябва да стегнеш и малко пиновете,моята така се оправи и не съм виждал това съобщение повече от година.
                      Момчета ще ми подскажете ли коя е въпросната букса, че и на мен вече няколко пъти ми го направи тоя номер.
                      Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mboge Покажи съобщение
                        Момчета ще ми подскажете ли коя е въпросната букса, че и на мен вече няколко пъти ми го направи тоя номер.
                        Буксата на термостата.
                        Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
                        JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

                        Comment


                        • Случи ми се нещо странно преди месец - колата изведнъж спря да реагира на подаване на газ. Все едно газта е натисната на 5% независимо къде е педалът. Угасих я и запалих - никакъв проблем. Бях забравил тази случка докато преди няколко дни направи същото. Гася, паля - пак никакъв проблем. И двата пъти ми го направи 5 минути след сутрешното палене, и двата пъти валеше дъжд и колата беше отвън цяла нощ(не в Бургас). Някой има ли идея?
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Заподозрян №1 - връзките на потенциометъра (или самият потенциометър) на педала с ECU - то.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Случи ми се нещо странно преди месец - колата изведнъж спря да реагира на подаване на газ. Все едно газта е натисната на 5% независимо къде е педалът. Угасих я и запалих - никакъв проблем. Бях забравил тази случка докато преди няколко дни направи същото. Гася, паля - пак никакъв проблем. И двата пъти ми го направи 5 минути след сутрешното палене, и двата пъти валеше дъжд и колата беше отвън цяла нощ(не в Бургас). Някой има ли идея?
                              Ааа това стана като си караш леко или като си даваш газ ?
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Случи ми се нещо странно преди месец - колата изведнъж спря да реагира на подаване на газ. Все едно газта е натисната на 5% независимо къде е педалът. Угасих я и запалих - никакъв проблем. Бях забравил тази случка докато преди няколко дни направи същото. Гася, паля - пак никакъв проблем. И двата пъти ми го направи 5 минути след сутрешното палене, и двата пъти валеше дъжд и колата беше отвън цяла нощ(не в Бургас). Някой има ли идея?
                                Виж я на диагностика,такива номера прави дросела,моя ми го направи след като го чистих при правенето на колектора.Много тъпо е измислен и маслото което качва турбината в колектора се изтича през оста му направо върху платката,освен това заминава и уплътнението му от маслото и започва да надига задния му капак,където всъщност контактува самия потенциометър
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X